Monday, June 22, 2009

က်မခ်စ္မိ အၿပစ္ရွိသည္။

က်မငယ္ငယ္တုန္းကႏွစ္သက္ခဲ႔မိတဲ႔ကဗ်ာေလးကုိခံစားၾကည္႕ပါေနာ္.....


သံေယာဇဥ္ၿဖင္႔
ေႏွာင္ငင္တြယ္ရစ္
က်မခ်စ္မိ
အၿပစ္ရွိသည္။

တြယ္ၿငိၿခင္းၿဖင္႔
ရင္တြင္းစူးနစ္
က်မခ်စ္မိ
အၿပစ္ရွိသည္။

အတြယ္အတာ
ဘယ္အရာၿဖင္႔
ဖယ္ခြါလို႔ရ
က်မ မသိ
ဝဋ္ရိွေလသမွ်
ခ်စ္မိေနရပါသလား။

ႏွလုံးသားမွာ
အနာတရ
ထာဝရၿဖစ္တည္
ခုေတာ႔.....
က်မခ်စ္မိအၿပစ္ရွိသည္။

(ေမာင္စိန္ဝင္း-ပုတီးကုန္း)

2 comments:

  1. ဆရာ ေမာင္စိန္ဝင္း ကဗ်ာေတြက ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေကာင္းတာပ အစ္မေရ .... ကၽြန္ေတာ္လည္း သေဘာက်ပါတယ္ ...
    ေနေဒးသစ္။

    ReplyDelete
  2. ဟုတ္တယ္..အမ ဆရာ႔စာေတြ ကဗ်ာေတြကိုေတာ္ေတာ္သေဘာက်တယ္

    ReplyDelete